Marketing internetowy i e-commerce w Collegium Civitas
to praktyczne studia przyszłości wychodzące naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zmieniającego się sektora branży internetowej.
Tryb studiów: stacjonarne
Język wykładowy: polski
Czas trwania studiów: 3 lata (6 semestrów)
Kierunek: Zarządzanie
Rozwój nowoczesnych technologii i digitalizacja zasobów powoduje konieczność zmiany u pracodawców wielu branż, sprzedaż wielokanałowa staje się normą handlu a tym samym zwiększa się popyt na szeroko rozumianych specjalistów/menadżerów handlu internetowego.
Studia te są realizowane w ramach projektu pn. „Marketing przyszłości – studia dualne w Collegium Civitas”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – III Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
Program specjalności został opracowany i będzie realizowany we współpracy z ekspertami ze Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w formule tzw. studiów dualnych czyli kształcenia przemiennego opartego na 3 filarach:
- zajęciach akademickich w siedzibie Collegium Civitas
- zajęciach praktycznych w siedzibie IAB Polska
- zajęciach bezpośrednio w postaci staży u poszczególnych pracodawców
Decyzja o kształceniu w formule studiów dualnych w Collegium Civitas jest wynikiem reakcji na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku pracy i potrzeby ukierunkowania programów studiów na kompetencje aktualnie poszukiwane przez pracodawców.
Atuty
- program opracowany według najnowszych wzorców w zakresie kształcenia przyszłych menadżerów zarządzania, dostosowany do wymagań pracodawców realizowany w formule studiów dualnych czyli połączenia teorii akademickiej z praktycznym doświadczeniem;
- zajęcia prowadzą wybitni eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym;
- program studiów wyposaży Cię zarówno w merytoryczną wiedzę, jak i umiejętności miękkie konieczne do efektywnego zarządzania;
- ćwiczenia i warsztaty pozwolą Ci praktycznie zastosować określone koncepcje i modele, nauczysz się również współpracy zespołowej;
- jeden semestr studiów realizujesz w formie praktyki w wybranej firmie;
- 9 miesięcy płatnych staży zawodowych w topowych firmach branży internetowej;
- możliwość napisania pracy dyplomowej pod okiem eksperta – praktyka;
- szkolenie i egzamin certyfikujący dla studentów DIMAQ.
Program
Przedmioty specjalnościowe
- Strategia i planowanie
- Display advertising
- E-mail marketing
- Digital marketing – podstawy
- Search Engine Marketing
- Programmatic/RTB
- Video Advertising
- Mobile Marketing
- E-commerce
- Analityka internetowa i UX
- Krytyczne myślenie
- Przedmioty kierunkowe
Gospodarka i społeczeństwo
- Zarządzanie i przedsiębiorczość
- Mikroekonomia z elementami przedsiębiorczości
- Podstawy marketingu i sprzedaży
- Logika
- Zachowania konsumenckie
- Zarządzanie projektami
- Komunikacja – Reklama – PR
- Rachunkowość finansowa
- Metody organizacji i zarządzania
- Makroekonomia i finanse publiczne
- Zarządzanie kapitałem ludzkim
- Rachunkowość zarządcza
- Seminarium dyplomowe
Powiązane kierunki
Nowe media i dziennikarstwo
Najlepszy w Polsce kierunek praktyczny w ocenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w „Konkursie o milion“.
czytaj dalejMarketing, reklama i nowe media studia w Warszawie w Collegium Civitas
Interesujesz się marketingiem i reklamą? Chciałbyś planować strategie wizerunkowe dla uznanych, światowych marek?
czytaj dalejBezpieczeństwo i analiza informacji - studia w Collegium Civitas
Oferujemy studia w zakresie analizy informacji, cyberbezpieczeństwa i zwalczania terroryzmu, szczególnie atrakcyjne dla osób planujących pracę na stanowisku analityka informacji w administracji publicznej, służbie cywilnej, ośrodkach analitycznych i biznesie.
czytaj dalej