ZARZĄDZANIE ONLINE
Studia asynchroniczne (online) skierowane są do osób, które chcą studiować… po swojemu!
TYP STUDIÓW studia I stopnia
JĘZYK PODSTAWOWY polski
CZAS TRWANIA STUDIÓW 3 lata
FORMA STUDIÓW online
Uczelnia Łazarskiego
Nie znajdziesz na nich co tygodniowych czy co dwutygodniowych zjazdów. Nasze studia kierujemy do osób, które z różnych przyczyn nie mogą studiować w trybie stacjonarnym czy niestacjonarnym, mieszkają za granicą, często podróżują, czy takich, których sytuacja życiowa nie pozwala na regularne i uczestniczenie w zajęciach w siedzibie Uczelni. Będziesz mógł się uczyć wszędzie, w pociągu, samolocie, metrze i w jakimkolwiek innym miejscu oraz w dogodnym dla siebie czasie. Na Uczelni pojawisz się tylko na spotkaniu organizacyjnym w dniach 21-22 października 2023 (sobota-niedziela), a później dopiero na sesji egzaminacyjnej kończącej dany semestr!
Jak widzisz, taka forma studiów to oszczędność czasu i pieniędzy, a także ogromna szansa na zdobycie wyższego wykształcenia w dogodny dla Ciebie sposób!
Osoby studiujące na tym kierunku będą pełnoprawnymi studentami, otrzymają legitymacje studencką oraz będą mogły ubiegać się o stypendia i zapomogi.
Studiując kierunek Zarządzanie w formie asynchronicznej (online) nabędziesz wszystkie niezbędne elementy wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych. Nauczysz się planować, kierować, koordynować i kontrolować procesy zachodzące w organizacjach różnych typów. Zyskasz wiedzę z zakresu przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami, zarządzania marketingowego czy zarządzania jakością.
Będziesz mógł także pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie jednej z dwóch do wyboru specjalności:
Marketing interaktywny
Digital marketing to wszystkie działania marketingowe prowadzone w kanałach cyfrowych. Digital marketing daje możliwość skutecznej komunikacji z klientami, precyzyjne definiowanie ich potrzeb, kreowanie wizerunku marki - a wszystko to przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji np. media społecznościowe, content marketing, poczta elektroniczna czy optymalizacja SEO. Niewątpliwymi zaletami marketingu cyfrowego jest realizacja koniecznych działań w krótkim czasie i stosunkowo niskie koszty prowadzonych kampanii. Chcąc osiągnąć optymalne efekty, musisz zadbać o stworzenie przemyślanej strategii i konsekwentną realizację celów.
Studenci, którzy zdecydują się na tę specjalność, będą w stanie określać najefektywniejsze kanały marketingu interaktywnego. Będą potrafili wykorzystać w sposób praktyczny digital marketing w synergii z innymi kanałami komunikacji. Poznają także standardy mierzenia efektywności prowadzonych działań.
Innowacje i przedsiębiorczość
Celem specjalności jest przygotowanie studentów do świadomego działania na rzecz rozwoju i modernizacji przedsiębiorstw, instytucji, korporacji, dających szansę na sprawniejsze działanie, pozyskanie nowych segmentów klientów czy też innowacyjnego poszerzenia oferty. Program specjalności przygotowuje kompleksowo zarówno do uruchomienia i prowadzenia własnego biznesu, jak i dynamicznego działania jako pracownik. Wszystkie przedmioty skoncentrowane są na kształtowaniu nawyków kreatywnego, niestandardowego myślenia oraz skutecznym dociekaniu oczekiwań i potrzeb odbiorców-klientów. Specjalność kładzie silny nacisk na kształtowanie umiejętności takich jak: komunikacja, praca w zespole, prezentacja własnych rozwiązań, zdobywanie poparcia dla swoich pomysłów i koncepcj
Powiązane kierunki
Trwa rekrutacja na specjalność Airline Management
Uczelnia Łazarskiego nieustannie poszukuje sposobów i narzędzi, które pozwolą zoptymalizować działania podejmowane przez podmioty świadczące usługi lotnicze.
czytaj dalejKierunek Lekarski
Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła kształcenie lekarzy jako pierwsza niepubliczna placówka w Warszawie. Wartością studiów medycznych na Uczelni Łazarskiego jest indywidualizacja procesu nauczania oraz dbałość o najwyższą jakość kształcenia.
czytaj dalej