Marketing, reklama i nowe media studia w Warszawie w Collegium Civitas
Interesujesz się marketingiem i reklamą? Chciałbyś planować strategie wizerunkowe dla uznanych, światowych marek?
Tryb studiów: stacjonarne, niestacjonarne
Język wykładowy: polski
Czas trwania studiów: 3 lata (6 semestrów)
Kierunek: Socjologia
Wybierz studia na specjalności Marketing, reklama i nowe media, które pozwolą Ci zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu marketingu jako procesu zarządzania oraz najnowocześniejszych narzędzi szeroko rozumianej promocji, szczególnie reklamy w każdej jej odmianie: prasowej, radiowej oraz telewizyjnej. Będziesz przygotowany do pracy w wielu obszarach marketingu od obsługi klienta, poprzez opracowywanie raportów i analiz niezbędnych do sformułowania kreacji i strategii, aż do zarządzania wizerunkiem i jego dalszego rozwoju. Studia pozwolą Ci określić Twoje mocne strony, predyspozycje i kompetencje, dzięki czemu będziesz przygotowany do podjęcia pracy zgodnie ze swoimi unikalnymi talentami!
Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:
- marketingu,
- brandingu,
- obsługi klienta,
- reklamy prasowej, radiowej i telewizyjnej,
- mediów,
- etyki reklamy,
- psychologii reklamy.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:
- przygotowywania i realizacji planów działań marketingowych i PR;
- stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych, w tym internetowych i dotyczących badań;
- analizy wizerunku przedsiębiorstwa i działań z zakresu zmian wizerunkowych;
- kreowania marki produktu i przedsiębiorstwa;
- planowania kampanii marketingowej oraz jej koordynowania;
- sposobów komunikowania się organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz, organizacji społecznych i politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi;
- analizy danych i pisania raportów;
- kreatywnego myślenia i działania;
- komunikacji interpersonalnej;
- autoprezentacji.
Perspektywy zawodowe:
- agencje reklamowe,
- domy mediowe,
- agencje marketingowe,
- agencje Public Relations,
- agencje eventowe i ambientowe,
- portale internetowe,
- działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych,
- media (Internet, telewizja, prasa, radio).
Atuty:
- zapoznasz się z głównymi obszarami pracy w branży marketingowej: od analizy i planowania, przez koncepcję strategii i jej przedstawiania klientowi;
- przedmioty specjalnościowe są prowadzone przez praktyków z branży, dzięki czemu możesz poznać specyfikę pracy „od kuchni”, pod okiem doświadczonego eksperta;
- część przedmiotów, zwłaszcza tych z obszaru kreacji czy strategii ma charakter warsztatowy – dzięki czemu nauczysz się stosowania określonych narzędzi w praktyce;
- poznasz swoje predyspozycje do pracy w określonych strukturach marketingowo-reklamowych, dzięki czemu łatwiej wybierzesz obszar Twoich zainteresowań zawodowych;
- możesz wziąć udział w proponowanych przez wykładowców konkursach branżowych;
- zbudujesz swoje portfolio podczas realizowanych w trakcie studiów zadań marketingowych;
- możesz skorzystać ze spotkań coachingowych ukierunkowanych na rozwój Twoich talentów.
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCI MARKETING, REKLAMA I NOWE MEDIA
- Analiza mediów i planowanie kampanii
- Branding i strategie marketingowe
- Budowanie relacji z klientami
- Content marketing w mediach społecznościowych
- Copywriting
- Design Thinking
- Etyka reklamy i problemy konsumpcji
- Media konwergentne
- Podstawy marketingu i reklamy
- Psychologia reklamy
- Warsztaty reklamy – druk i radio
- Warsztaty reklamy – telewizja
- Wprowadzenie do mediów – teoria i praktyka
Powiązane kierunki
Marketing internetowy i e-commerce w Collegium Civitas
to praktyczne studia przyszłości wychodzące naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zmieniającego się sektora branży internetowej.
czytaj dalejNowe Media i Dziennikarstwo – Studiuj w Warszawie i Rozwijaj Karierę
Najlepszy w Polsce kierunek praktyczny w ocenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w „Konkursie o milion“.
czytaj dalejBezpieczeństwo i analiza informacji - studia w Collegium Civitas
Oferujemy studia w zakresie analizy informacji, cyberbezpieczeństwa i zwalczania terroryzmu, szczególnie atrakcyjne dla osób planujących pracę na stanowisku analityka informacji w administracji publicznej, służbie cywilnej, ośrodkach analitycznych i biznesie.
czytaj dalej