Media design i marketing wizerunkowy
studia I stopnia w Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Na tym kierunku:
- łączymy wiedzę o komunikacji z jej praktykowaniem – sam będziesz prowadzić badania i tworzyć treści medialne
- organizujemy wykłady gościnne ze specjalistami w zakresie marketingu i kształtowania wizerunku
- zajęcia warsztatowe realizujemy w specjalistycznych pracowniach multimedialnych: studio telewizyjnym, studio fotograficzno-filmowym, laboratorium dźwięku,laboratorium eyetrackingu.
Po studiach możesz pracować jako:
- trendwatcher i trendsetter
- analityk danych marketingowych
- specjalista ds. projektowania badań marketingowych
- social and mobile media content manager
- specjalista ds. monitoringu mediów
- digital marketing specialist
- copywriter, PR specialist
- brand manager
- influencer
- UI i UX designer
- buzz, viral i ambient marketing specialist.
Ciekawe informacje o kierunku:
- innowacyjne koncepcje kierunku i specjalności były nagradzane w konkursach MNiSW (2012, 2016), są także obecnie realizowane w ramach projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej
- przy kierunku działa koło studenckie, w którym wyćwiczysz dobre nawyki fotografa, tworząc projekty fotograficzne i filmowe, poznasz integracyjne uroki pracy zespołowej i ruszysz w teren poza uczelnię
- praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio
- mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kierunków studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
Dodatkowe atuty kierunku:
- organizujemy spotkania i warsztaty z gośćmi, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i badaniu wizerunku, projektowaniu contentu mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i reklamy
- dbamy o indywidualne podejście do każdego studenta, diagnozujemy jego potrzeby i uzdolnienia – doświadczeni promotorzy i wykładowcy pomagają w ukierunkowaniu zainteresowań i ścieżki zawodowej
- tworzymy środowisko ludzi, którzy są w bliskim kontakcie, nasi absolwenci prowadzą zajęcia specjalnościowe, zakładają własne firmy i są opiekunami praktyk – współtworzymy tę branżę od lat.
Specjalności do wyboru:
Big data i prognozowanie trendów
Tego się nauczysz na specjalności big data i prognozowanie trendów:
- korzystania z mediów społecznościowych jako źródła informacji o rynku i jako narzędzia kształtowania trendów
- wnikliwej i krytycznej obserwacji procesów komunikacyjnych w sieci
- sposobów analizy i przetwarzania danych na informacje użyteczne dla firm i ich otoczenia
- przewidywania i redukowania skutków kryzysów wizerunkowych
- tworzenia społeczności marki i skutecznego się z nią komunikowania
- odkrywania i modelowania trendów, dzięki którym zawsze będziesz o krok przed innymi.
- nauki-techniczne
Po studiach możesz pracować jako:
- trendwatcher i trendsetter
- analityk danych marketingowych
- analityk rynku mediów
- infobroker
- data journalist
- specjalista ds. projektowania badań marketingowych
- social and mobile media content manager
- specjalista ds. monitoringu mediów
- big data scientist
Wybrane bloki tematyczne:
- trendwatching i trendsetting
- techniki foresight i zarządzanie przyszłością
- wizualizacja danych i infoestetyka
- data communication – metody badań
- tworzenie asetów informacyjnych
Ciekawe informacje o specjalności:
- praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio
- prowadzenimy specjalności studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
Marketing internetowy i media mobilne
Tego się nauczysz na specjalności marketing internetowy i media mobilne:
- mediów społecznościowych jako narzędzia i środowiska pracy
- tworzenia marki i zarządzania nią
- tworzenia stron WWW, blogów, kanałów wideo i fanpage’ów oraz zarządzania nimi
- zasad projektowania komunikacji w kategoriach corporate identity i public relations
- podstawowych i zaawansowanych technik projektowania graficznego
- wizerunkowych i reklamowych zastosowań fotografii kreacyjnej
- tworzenia materiałów audio i wideo
- pisania i opowiadania historii, które wciągną Twoich klientów
- kreatywnego łamania zasad.
Po studiach możesz pracować jako:
- trendwatcher i trendsetter
- analityk danych marketingowych
- analityk rynku mediów
- infobroker
- data journalist
- specjalista ds. projektowania badań marketingowych
- social and mobile media content manager
- specjalista ds. monitoringu mediów
- big data scientist
Wybrane bloki tematyczne:
- projektowanie contentu wideo i wideomarketing
- blogi, vlogi i mikroblogi w reklamie i marketingu
- projektowanie systemów grywalizacyjnych
- strategie cross media i targetowania wielokierunkowego
- marketing mobilny i geolokatywny
- projektowanie kampanii digital.
Ciekawe informacje o specjalności:
- praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio
- prowadzenimy specjalności studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
Powiązane kierunki
Media kreatywne
Studia na kierunku Media Kreatywne: game design, animacja i efekty specjalne to unikalny w skali kraju, całościowy kierunek studiów dedykowany branży gier, animacji i cyfrowej postprodukcji.
czytaj dalej