Czatujemy na żywo
Wybierasz się na studia, myślisz o wyborze uczelni, miasta, regionu, kraju, gdzie warto spędzić najbliższe lata życia? Co robisz? Oczywiście krążysz po internecie. Odwiedzasz strony uczelni – jedne lepsze, inne gorsze, ale nie ma takiej strony, na której od razu znalazłbyś odpowiedzi na wszystkie nurtujące cię pytania. A tu niespodzianka: możesz od razu zadać pytanie i porozmawiać z kimś kompetentnym. I nie jest to żaden automat, bot czy awatar, ale żywy człowiek. Tak działa LiveChat.
Akademia Leona Koźmińskiego jest pierwszą wyższą uczelnią w Polsce, która wspiera proces rekrutacji LiveChatem. Niby nic nowego, bo LiveChat z powodzeniem wdrożyły już uczelnie amerykańskie, w tym słynny Stanford. A jednak znów to Koźmiński wdraża technologiczne nowinki w Polsce. Już wcześniej, także jako pierwsza uczelnia w naszym kraju, wypuścił własną aplikację mobilną dla studentów, ułatwiająca kontakt z uczelnią, dziekanatem i komunikację związaną z procesem dydaktycznym.
LiveChat to wygodny komunikator pozwalający na odbycie rozmowy bez konieczności dzwonienia (połączenia zagraniczne są ciągle kosztowne) i wizyty w biurze rekrutacji (w sezonie rekrutacyjnym, a więc przez całe wakacje, trzeba się liczyć z kolejkami). Kandydaci na studia z Indii, Kanady, ale też z Mrągowa i Siedlec wysyłają pytanie, na które odpowiada dyżurujący pracownik biura rekrutacji albo absolwent uczelni. LiveChat na stronie Akademii Leona Koźmińskiego działa w każdej strefie czasowej, choć w nocy pozwala jedynie na wysłanie pytania, na które odpowiedź nadejdzie rano. Za jego pośrednictwem można też umówić się na rozmowę w określonych godzinach.
— To fantastyczne narzędzie — ocenia Justyna Sidor z biura marketingu ALK, która zaledwie w ciągu kilku dni od uruchomienia LiveChata przeprowadza po kilkadziesiąt rozmów dziennie. Uczelnia zapowiada na swojej stronie i na Facebooku, kto pełni dyżur danego dnia. Może to być np. student z Indii, z Niemiec. Oni mogą rozmawiać z kandydatami na studia w Koźmińskim ze swoich krajów we własnych językach.
W Akademii Leona Koźmińskiego obecnie kształci się 1,5 tysiąca cudzoziemców z 60 krajów, a uczelnia z mocnym angielskojęzycznym programem z zarządzania oraz finansów i rachunkowości stawia na umiędzynarodowienie. LiveChat ma ułatwić uczelni pozyskiwanie studentów z zagranicy, zwłaszcza teraz, w pełni sezonu rekrutacyjnego.
— Cieszy nas, że możemy wdrożyć produkt polskiej firmy LiveChat Software z Wrocławia, która jest szybko rosnącym technologicznym startupem i może się pochwalić globalnym sukcesem rynkowym i finansowym. Jej wartość na Giełdzie Papierów Wartościowych to miliard złotych. Kibicujemy rozwojowi startupów w Polsce wspierając m.in. Aulę Polską, ale szczególnie kibicujemy odnoszącym sukcesy absolwentom naszej uczelni. Dumni jesteśmy, że członkiem zarządu i dyrektorem finansowym LiveChata jest pani Urszula Jarzębowska, która ukończyła w ALK studia podyplomowe z międzynarodowych standardów rachunkowości MSR/MSSF — mówi prof. Grzegorz Mazurek, prorektor ds. współpracy z zagranicą Akademii Leona Koźmińskiego i dodaje: — Dzięki LiveChatowi lepiej możemy obsłużyć zagranicznych kandydatów na studia, ale zachęcamy do korzystania z tego narzędzia także osoby z naszego kraju, które rozważają wybór uczelni.
Akademia Leona Koźmińskiego jest wyższą uczelnią o szerokim profilu biznesowym, posiadającą pełne uprawnienia akademickie. Jest jedyną uczelnią w Polce, która otrzymała akredytacje międzynarodowe: AACSB, EQUIS, AMBA i CEEMAN; ma ocenę wyróżniającą Polskiej Komisji Akredytacyjnej dla kierunków zarządzanie, prawo i administracja. Według rankingów krajowych oraz międzynarodowych „Financial Times” jest najlepszą polską uczelnią biznesową i liderem kształcenia menedżerskiego w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest też najbardziej umiędzynarodowioną uczelnią w Polsce. Na studiach licencjackich, magisterskich, doktoranckich i podyplomowych kształci 8000 osób.
LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 15 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła miliard złotych.