Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Kurs Nowoczesne Techniki Sprzedaży

Sprzedaż uznawana jest w dzisiejszych czasach za jedną z trzech kluczowych umiejętności poszukiwanych na rynku pracy przez pracodawców.

Obecnie zawód sprzedawcy bazuje na umiejętnościach miękkich,  które to w przeważającym stopniu decydują o skuteczności sprzedawcy. 

Właściwa komunikacja, której nas nie uczyli w żadnej szkole jest kluczem do sukcesu  sprzedażowego. 


Korzyści płynące z kursu:

Omawiany Kurs Nowoczesne Techniki Sprzedaży to szansa na poznanie przez Państwa świata biznesu w XXI wieku. Poprzez poznanie tajników sprzedaży bazujących na komunikacji zmienicie swoje życie. Nie tylko zawodowe, ale i prywatne. Osiągnięcie wymarzonego stanowiska nie będzie stanowiło większego problemu, a realizacja budżetu i KPI’s będzie proformą.


Dla Kogo?

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą pozyskać nową wiedzę i umiejętności z zakresu technik sprzedaży i komunikacji. Szkolenie to w szczególny sposób dedykowane jest dla osób pragnących rozpocząć pracę w sprzedaży, jak również doświadczonych handlowców chcących pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć zdolności komunikacyjne poprzez poznanie nowoczesnych technik sprzedaży.


Co zyskasz dzięki szkoleniu?

Na kursie poznasz m.in.:  

  • jakie są pożądane indywidualne cechy handlowca w zawodzie
  • jak słuchać, aby słyszeć
  • jak mówić, by być słuchanym
  • jak zadawać właściwe pytania poprzez parafrazę
  • jakie są typy klientów i psychologiczne aspekty determinujące je
  • jak prezentować produkt
  • jak badać i  kreować potrzeby klienta
  • indywidualne podejście do kupującego
  • jak sprzedać, nie sprzedając 
  • autoprezentacja- „jak cię widzą tak cię piszą”
  • metody radzenia sobie z obiekcjami klientów 
  • jak budować długotrwałe relacje z klientami

Jeżeli chcieliby Państwo dowiedzieć się więcej w zakresie sprzedaży specjalnie dla Was, przygotowaliśmy 5 podstawowych zasad, które wpływają na sukces sprzedaży w firmie. Nie ważne, czy prowadzisz swoją firmę, czy też zarządzasz sprzedażą, ten wpis jest dla Ciebie.

Jak skutecznie sprzedać produkt, usługę? To największa zagwozdka każdego handlowca. Musimy mieć na uwadze przede wszystkim potrzeby klienta. Należy zawsze pamiętać o podstawowej zasadzie: Prawdziwą sztuką w handlu jest działać tak, aby klienci do nas wracali.

Klient kluczem do sukcesu firmy

Jeśli posiadamy własną firmę, małe przedsiębiorstwo czy jesteśmy po prostu sprzedawcami i chcemy osiągnąć sukces – zawsze pamiętajmy o naszym kliencie. To właśnie od niego zależy ile tak naprawdę zarobimy, jakie zyski przyniesiemy firmie. Tutaj występuje jeszcze jedna ważna zasada – zarówno zadowolony klient, jak i ten rozczarowany naszymi usługami przekaże swoją opinię znajomym, napisze o tym na forum internetowym lub po prostu skontaktuje się z naszym przełożonym. Od nas zależy czy będzie to pochlebna opinia i zyskamy na tym, czy będziemy musieli liczyć się z tym, że klient już do nas nie wróci. W jaki sposób budować dobrą i długotrwałą relację z klientem? Najlepiej zapisać się na kurs sprzedażowy. Oprócz tego możemy się kierować kilkoma, prostymi zasadami.

Zawsze strajamy się, by klient był zadowolony z naszych usług i chciał ponownie z nich skorzytać!

1. Zawsze odbieraj telefony – nie ma nic gorszego niż brak kontaktu i setna próba dodzwonienia się w ważnej sprawie. Zawsze w firmie powinna być osoba, która odbierze telefon i w razie konieczności przekieruje do kogoś innego.

2. Nie obiecuj jeśli nie jesteś pewien – nie wiesz na 100%, że dostawa będzie we wtorek? Nie obiecuj tego klientowi. Poprzez niedotrzymanie obietnicy, chociażby tej najmniejszej, łatwo stracić zaufanie klienta. Łatwiej jest po prostu przyznać, że nie jesteśmy czegoś pewni.

3. Rozpatruj reklamacje – kiedy klient składa reklamacje nie lekceważ go, jeśli możesz mu pomóc – po prostu to zrób. Nie ważne czy jest to ledwo dostrzegalna wada produktu, ani, że klientowi po prostu przestał się podobać kolor. Pamiętaj, że ma do tego prawo! Reklamacje zawsze trzeba przyjąć, a rozpatrzyć ją w ciągu dwóch tygodni. Jeśli pójdziesz klientowi na rękę, to tylko zyskasz w jego oczach.

4. Bądź dyspozycyjny – klient nie może znaleźć jakiegoś produktu, mimo że znajduje się dwa kroki od niego? Nie wskazuj miejsca, tylko idź z klientem i pokaż produkt, bez względu na to ile kroków będziesz musiał pokonać. Zaangażowanie w obsługę zawsze się opłaca. Upewnij się również, czy klient nie ma dodatkowych pytań.

5. Zaoferuj dodatek – każdy z nas lubi miłe niespodzianki. Bon rabatowy na kolejne zakupy, zniżka dla stałych klientów, próbka produktów – to przykładowe dodatki, które zawsze powinniśmy oferować klientowi oprócz towaru, za który zapłacił. W ten sposób klient poczuje się wyjątkowy i wyróżniony.

To tylko lista przykładowych zasad, które powinny nam towarzyszyć na co dzień przy obsłudze klienta. Pamiętając o nich, znacznie zwiększamy nasze szanse na zdobycie zaufania klienta oraz jego sympatii.

Autor wpisu: GoWork.pl

Co po kursie?

Kurs Nowoczesne Techniki Srzedaży pozwala zdobyć umiejętności wymagane na stanowisku sprzedawcy/handlowca w dowolnej branży. Dzięki szkoleniu mogą Państwo starać się o posadę sprzedawcy w każdej  firmie. Każdy uczestnik kursu przystępuje do egzaminu wewnętrznego. Po pozytywnym jego zaliczeniu,  otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu zgodne ze wzorem Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017r.


 Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Z prowadzonych badań przez firmę GoWork.pl wynika, że jedna trzecia publikowanych na www.gowork.pl ofert w ciągu ostatnich trzech miesięcy skierowanych było do pracowników zajmujących się sprzedażą. W ciągu trzech miesięcy sprzedawcy mogli wybierać spośród ponad 20 tysięcy ogłoszeń. Każdego miesiąca w naszym serwisie GoWork.pl pojawia się wiele ofert, proponujących zatrudnienie na tym stanowisku.




 

Powiązane artykuły

Specjalista ds. administrowania stron internetowych

Ty również możesz zostać profesjonalnym administratorem strony internetowej. Wszystkie niezbędne umiejętności zdobędziesz w Rocznej Szkole Policealnej GoWork.pl

czytaj dalej

Kurs księgowości od podstaw do samodzielnego księgowego - program Symfonia 120h

Kurs pełnej księgowości prowadzony jest od podstaw do samodzielnego księgowego. W czasie 120 godzin lekcyjnych zajęć aż 80% zajęć poświęcamy na ćwiczenia praktyczne.

czytaj dalej

DIETETYKA Z SUPLEMENTACJĄ SPORTOWĄ

SZKOŁA POLICEALNA

czytaj dalej

Polecane Uczelnie

Najczęściej Oglądane