SZKOLENIE HOME STAGING
w Szkole Wyższej Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu
SZKOŁA WYŻSZA RZEMIOSŁ ARTYSTYCZNYCH I ZARZĄDZANIA WE WROCŁAWIU zaprasza chętnych na szkolenie, pod patronatem: DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POŚREDNIKÓW I ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCIAMI WE WROCŁAWIU, w zakresie:
CZYLI ARANŻACJA, STYLIZACJA I ORGANIZACJA PREZENTACJI MIESZKAŃ I DOMÓW
Szkolenie odbywać się będzie w okresie od 13 października 2018 r. do 25 listopada 2018 r.,
zajęcia będą w weekendy: 13.10 – 14.10, 27.10 – 28.10, 17.11 – 18.11, 25.11 Łącznie 56 godzin zajęć
Uczestników zapraszamy na szkolenie z własnymi komputerami. Uczestnicy będą konstruować wirtualne projekty reklamowe, foldery i „fotografować/filmować” aranżacje.
Opłatę za szkolenie w kwocie 1600,00 zł od osoby, wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Szkoły.
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania pragnie zaprezentować Państwu autorskie szkolenie specjalistyczne. Jego program dopasowany został do aktualnych trendów na rynku inwestycji budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, aktualnych trendów we wzornictwie przemysłowym i artystycznym w aranżacji powierzchni i pomieszczeń mieszkalnych, aktualnych tendencji w reklamie, promocji i oferowaniu nieruchomości/pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.
Szkoła, jako uczelnia zatrudniająca specjalistów, miedzy innymi, od: projektowania, instalacji artystycznych, aranżacji, wzornictwa artystycznego i przemysłowego, a także specjalistów prezentacji wirtualnych i wirtualnych projektów promocyjno – reklamowych, twórców aranżacji wizualizacji internetowych, folderów reklamowych i fotografii/filmu, a także znawców rynku nieruchomości, prawa i procesów budowlanych, prezentuje Państwu dedykowane zajęcia w zakresie:
Pierwsza część szkolenia będzie wprowadzała do przedmiotu Home staging.
- Czym jest staging,
- Psychologia sprzedaży,
- Marketing nieruchomości.
Będzie również przybliżała problematykę inwestowania w nieruchomości, powiązaną z problematyką kreowania marki, produktu, podmiotu:
- Rodzaje i sposoby inwestowania na rynku nieruchomosci,
- Analiza rynku nieruchomości,
- Analiza nieruchomości:
- Analiza SWOT,
- Ocena bieżącej wartości nieruchomości,
- Zużycie: techniczne, funkcjonalne i środowiskowe.
Omówione zostaną podstawowe regulacje prawne w budownictwie i eksploatacji nieruchomości:
- Bezpieczeństwo użytkowania budynku,
- Konserwacja, remont, budowa,
- Samowola budowlana.
Podkreślona zostanie rola pośrednika w obrocie nieruchomościami, także specjalisty w biurze sprzedaży/wynajmu mieszkań/domów deweloperskich oraz właścicieli; ich odpowiedzialność prawna w procesie pośredniczenia/oferowania w sprzedaży i wynajmie nieruchomościami.
Home staging, jako główna część szkolenia będzie obejmowała większą część zajęć, tak przybliżających problematykę i techniki jego realizacji, jak i praktycznych instalacji na rzeczywistych przykładach. Obejmuje zagadnienia takie, jak:
Uaktywnić zmysły:
- Postrzeganie, czyli pierwsze wrażenie (dominanta, „ognisko domowe”),
- Odbieranie, czyli barwa i optyka,
- Odczuwanie, czyli zapachy i dźwięki oraz smak,
Aranżacja i stylistyka wewnętrzna,
- Kuchnia i jadalnia,
- Pokój dzienny,
- Sypialnia,
- Łazienka, pokój kąpielowy,
- Gabinet,
- Taras i balkon,
- Sala telewizyjna/multimedialna,
- „Jaskinie” (męskie i damskie),
- Inna piwnica,
- Nowe poddasze,
Aranżacja i stylistyka zewnętrzna.
- Wejścia,
- Ogrodzenie,
- Ogród, altana i coś jeszcze,
- Garaż.
Moduł główny, będzie uzupełniony zagadnieniami dotyczącymi tworzenia wizualnej prezentacji efektów home stagingu i promocji ofert nieruchomości w oparciu o techniki i narzędzia cyfrowe i internetowe. Zajęcia z teorii i ćwiczenia praktyczne przekażą podstawy wiedzy o tworzeniu fotografii, grafik i filmu w prezentacji architektury i wnętrz oraz wykorzystaniu internetu jako źródła informacji, narzędzi i promocji.
Osią tej części szkolenia będzie formuła „minimum nakładów – maksimum efektów” tak, by słuchacze mogli osiągnąć profesjonalne efekty, optymalnie wykorzystując narzędzia proste, powszechnie dostępne, w tym oprogramowanie typu freewar`e czy nieprofesjonalny sprzęt. Internet jako źródło informacji i wiedzy.
Znajdą się w niej informacje o internecie jako medium docelowym, pozycjonowaniu ofert i o zagrożeniach:
- Internet jako źródło narzędzi,
- Internet jako medium docelowe – „Omnes viae Interreti ducunt” – media internetowe,
między innymi: jak pozycjonować swoje produkty, jak nimi zarządzać w wirtualnej rzeczywistości.
Odrębną częścią będzie problematyka profesjonalnej prezentacji, czyli:
Jak zrobić zdjęcie/film,
- Jak wykonać prezentacje 360º, wirtualny spacer, itp.,
- Jak przedstawić produkt, czyli mów/pokazuj to, co chce usłyszeć odbiorca.
Budowanie „wirtualnej rzeczywistości”, czyli jak zrobić aranżacje, np. deweloperskie, bez aranżacji.
Istotną częścią wszystkich modułów są zajęcia warsztatowe, umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności w przedstawianych treściach.
Powiązane artykuły
Kurs rzeczoznawców diamentów
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania ogłasza przyjmowanie zapisów na kurs rzeczoznawców diamentów
czytaj dalej