Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Zarządzanie wizerunkiem osób i instytucji

Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie


Cel

Nasz zespól praktyków i naukowców dzieli się z Wami swoim doświadczeniem. Chcemy przekazać Wam praktyczne narzędzia nowoczesnego podejścia do logicznego myślenia biznesowego.

Pozwolą one na określenie spójnego stylu etycznych i strategicznych zasad i praktyk gospodarczych.

Pomożemy Wam w określeniu strategicznych ram działania przedsiębiorstwa, które trzeba wziąć pod uwagę aby zbudować trwałe przedsiębiorstwo wypełniające swoją misję.


Korzyści

Nabyte i przećwiczone kompetencje w trakcie zajęć warsztatowych:

  • Ustawianie swoich celów zawodowych na własnym systemie wartości
  • Stosowanie zasad etycznego biznesu w procesie zarządzania;
  • Wyznaczenie związku pomiędzy przekazem marketingowym a długotrwałą strategią kształtowania pozycji na rynku;
  • Wzmocnienie wizerunku członków zespołu zgodnych z misją firmy;
  • Stworzenie harmonijnego stylu: własnego, współpracowników i instytucji;
  • Umiejętność zarządzania czasem by osiągnąć zamierzony cel;
  • Tworzenie trwałych relacji biznesowych poprzez skuteczną komunikację oraz umiejętność określania granic by w każdej relacji czuć się bezpiecznie.

Wykładowcy

Jesteśmy zespołem praktyków i naukowców, pragniemy podzielić się z Wami swoim doświadczeniem. Zasady, które chcemy Wam przekazać, zostały przez nas wdrożone w biznesie.


Program

Tajemnica najkorzystniejszego pierwszego wrażenia
Autoprezentacja. Dowiesz się, w jakich kolorach i fasonach najkorzystniej zaprezentować siebie podczas ważnego spotkania, wystąpienia, rozmowy z partnerem biznesowym. Oglądając film z Twoją prezentacją, odkryjesz, jaki wpływ na wynik rozmowy ma spójne przedstawienie twojego indywidualnego stylu i twoja mowa ciała.

Poznaj klucz do komunikacji z każdym człowiekiem
Zacznij od siebie. Poznaj, jakim jesteś typem osobowości, w jaki sposób budujesz relacje – na podstawie analizy DISC. Dowiedz się, jaki jest klucz komunikacji do osób, z którymi się spotykasz. Zbadaj, jak skuteczne kierować zespołem i motywować ludzi w kontekście ich typów zachowań. Poznaj, jak różnorodność cech w zespole wpływa na długotrwały sukces firmy.

Tożsamość i osobowość brandu
Jeśli wizerunek brandu jest spójny z misją przedsiębiorstwa, możliwe jest wytyczenie etycznych i strategicznych zasad działania przedsiębiorstwa. Jeżeli Twoje tożsamość, osobowość i wartości są zgodne z zasadami przedsiębiorstwa, to w takiej organizacji możesz osiągnąć zamierzone cele życiowe i zawodowe bez trudów i wysiłku.

Opowiedz mi swoją prawdziwą historię
Odczuwasz swoje życie jako opowieść? Jakim bohaterem jesteś w swojej opowieści? A może jej jeszcze nie stworzyłeś… Jesteś niepowtarzalny i wyjątkowy! Dowiedz się, jaka jest struktura brand storytell, a będziesz mógł za pomocą słowa kształtować swój wizerunek w sieci lub podczas ważnych rozmów o pracę.

Otoczenie Twojego biznesu to sieć relacji
Czy wiesz, że żyjesz w Matriksie? Swój biznes tworzysz w wielopoziomowej strukturze sieci relacji rynkowych. Tutaj istotne są wiarygodności i zaufanie partnerów. Aby twoje relacje były silne, poznaj proces ich tworzenia od interakcji, poprzez wzajemne oddziaływanie interpersonalne stron, do ugruntowania trwałych struktur sieci wymian.

Ostatni klocek struktury sieci relacji
Poznaj umiejętności trafnego określenia znaczenia poszczególnych członków zespołu oraz wskazania ich roli w strukturze sieci. Odszukaj pozycję lidera sieci, wskaż pomost pomiędzy grupami, odkryj kliki czy jednostki izolowane. Zróbmy networking.

Zarządzanie czasem w dążeniu do celu
Dowiedz się, jak panować nad rzeczywistością, aby to ona nie panowała nad nami. Naucz się wyznaczać cele zgodne z Twoją własną hierarchią wartości. Doszukasz się wtedy, jak uzyskać spójność między życiem osobistym a zawodowym, jak w niej skuteczne planować i wyznaczać cele. W efekcie rozpoznasz te sytuacje, które wymagają zmiany planu.

Budowanie granic w relacjach, aby osiągnąć poczucie bezpieczeństwa
Naucz się wytyczać mapę granic w relacjach w życiu osobistym i w biznesie. Zidentyfikuj obszary, w których dajesz za dużo, oraz te, gdzie dajesz za mało. Na podstawie tej diagnozy wypracuj, jak budować zdrowe granice – tak, aby we wszystkich relacjach czuć się bezpiecznie.


Forma zaliczenia

Zaliczenie praktyczne po każdym module zajęć.




 

Polecane Uczelnie

Najczęściej Oglądane